elektrosmog
Niet ingelogd
October 8, 2010, door: Th.J.Meijerink
Ik wil graag in contact komen (via mijn e-mail adres info@latius.demon.nl) met mensen in Winterswijk die last hebben van elektromagnetische straling, die zogenaamd EHS (electro hyper sensitief) zijn. Deze straling kan komen door het gebruik van de mobiele telefoon, ook de looptelefoon (DECT-telefoon) in huis, magnetron, spaarlampen, trafo's enz. Ook de GSM- en UMTS-masten geven straling af. De symptomen kunnen zijn: slecht slapen, hoofdpijn, migraine chronische vermoeidheid, innerlijke onrust, oorsuizingen, gevoeligheid voor infecties, zenuw- en andere pijnen, leer-, concentratie- en gedraagstoornissen bij kinderen, hartritmestoornissen, Alzheimer en epilepsie, kankter zoals leukemie en hersentumoren. Men ervaart deze klachten dus als gevolg van straling. Mijn doel is enerzijds de gemeente Winterswijk te informeren over hoe vaak zoiets voorkomt, anderzijds heb ik veel kennis opgebouwd over aard van deze klachten en hoe deze wellicht verbeterd of soms volledig opgelost kunnen worden. Ook kan ik via e-mail een informatiefolder hierover toesturen en een 12 adviezen om goed om te gaan met de mobiele telefoon.
Uw privacy respecteer ik volkomen. Uw gegevens gebruik ik zonder naamvermelding.
Theo Meijerink Winterswijk